top of page
חיפוש

סיקור הנציגים והנציגות מישראל בכדורסל המכללות - חודש דצמבר

ממש לפני פתיחתה של השנה החדשה, אשר בתקווה תהא שמחה ובריאה יותר, הסתיים לו החודש הראשון של עונת כדורסל המכללות. בין קונפרנסים שבוטלו, משחקים שנדחו והרבה מאוד שינויים מאולצים תוך כדי תנועה, עדיין היה לנו חודש של הרבה כדורסל והגיע הזמן לסכם את הזוית הישראלית



 

מעוניינים גם לצאת ולשחק במכללות בעונה הבאה?

1. אתם לקראת שיחרור מהצבא (או בעלי פטור משירות)

2. השכר שלכם לא עולה על סכום משכורת חייל

3. יש לכם סרטון היילייטס ומשחקים מוקלטים

4. שימו לב – אין מניעה לצאת למכללות גם אם שיחקתם בליגת העל


פנו אלינו בהודעה או במייל לקביעת שיחת ייעוץ והתאמה



 

Saint Francis (NAIA) - נדב גרנר, גארד, שנה ראשונה


הגארד הישראלי פתח את עונת הפרשמן שלו באוניברסיטה בפרברי שיקגו כאשר הוא עולה בקביעות מהספסל ומשחק קרוב ל-15 דקות בממוצע למשחק וקולע בהן חמש נקודות. נדב מביא איתו ניסיון ליחידה השניה ומוביל באופן קבוע את ההתקפות כאשר הוא על המגרש. במשחק השיא שלו קלע 10 נקודות וחילק 3 אסיסטים. האוניברסיטה פתחה את העונה טוב מאוד ומספקת מספר ניצחונות מרשים




Maine (D1) - דור סער, גארדית, שנה רביעית

העונה האחרונה של דור סער התחילה טוב כמו העונות הקודמות. סער מובילה את התקפת האוניברסיטה המוכשרת מצפון צפון מזרח ארה"ב ונחשבת לשחקנית מובילה ומוערכת במדינה כולה. מיין כרגע עומדת על מאזן חיובי 6-1, כאשר סער משחקת קרוב ל-40 דקות (!!) בכל ערב, קולעת 10.7 נקודות ומחלקת 5.5 אסיסטים.




Texas A&M Commerce (D2) - ניב רוזנהולץ, גארד, שנה ראשונה

הגארד הישראלי\שוויצרי פותח גם הוא את שנתו הראשונה במכללות באחד הקונפרנסים החזקים שיש לרמת D2 להציע. הקבוצה פתחה את העונה מאוחר ונמצאת כרגע במאזן 2-2 כאשר ניב מנסה לפלס את דרכו ברוטציה כגארד השלישי. את השלשה הראשונה שלו במכללות קלע כבר במשחק השני וזו הייתה תגובת החברים שראו את המשחק בטלויזיה:




Villanova (D1) - ליאור גרזון, פורוורדית, שנה ראשונה


ליאור גרזון פתחה את עונת הקולג'ים שלה בסערה עם האימפריה מוילאנובה. היא משחקת כבר בשנתה הראשונה קרוב ל-20 דקות בממוצע למשחק, כשהיא קולעת 7 נקודות ביותר מ-45 אחוזים מהשדה. משחק השיא שלה הגיע במשחק הבכורה שלה במכללות כשקלעה 11 נקודות. גרזון לוקחת חלק משמעותי בעונה הטובה של וילאנובה עד כה שעומדת על מאזן של 7-1.




Northwestern State (D2) - יובאן זלינבבא, פורוורד, שנה שניה


הפורוורד שמשחק באוניברסיטה בדיוויז'ן 1 פתח את העונה לא רע מבחינה אישית, אך במקביל תוכנית הכדורסל לא מרשימה ונמצאת במאזן שלילי של 1-11. לזכותם ייאמר ששיחקו נגד יריבות קשות מאוד מהטופ של כדורסל המכללות – גונזאגה, טקסס טק, TCU ועוד.

מבחינה אישית זלינבבא פתח את העונה לא רע כאשר הוא משחק כ-15 דקות בממוצע למשחק, קולע 5.3 נקודות ב-38 אחוזים מהשדה. משחק השיא שלו עד כה היה נגד המדורגת ראשונה בכדורסל המכללות גונזאגה, כאשר הוא קולע 14 נקודות עם 4-4 מהשדה.



Auburn (D1) - רומי לוי, פורוורדית, שנה ראשונה

רומי לוי מספקת עונת פרשמן לא רעה בכלל עד כה, כאשר אובורן נמצאת במאזן 5-5 ולוי משחקת דקות משמעותיות ומצליחה לקחת חלק מרכזי כבר בעונה הראשונה שלה בארה"ב. בחודש הראשון שלה במכללות היא קולעת 5.3 נקודות בממוצע למשחק ומוסיפה 2.4 חטיפות ו-4 ריבאונדים.



Southeastern Louisiana (D1) - מקס רומנוב, גארד, שנה שניה

הגארד בשנתו השניה באוניברסיטה מרמת 1D עדיין לא מצליח למצוא את מקומו ברוטציה וממשיך להילחם על מקומו בדקות אותם הוא מקבל. האוניברסיטה פתחה את העונה במאזן 2-7 שלילי, דבר המפיח תקווה בשינויים ברוטציה ובהזדמנויות מרובות יותר בהמשך עבור רומנוב.


University of Indianapolis (D2) - שירה ששון, גארדית, עונה שלישית. מיכל ששון, גארדית, שנה רביעית

שירה – בעונתה השלישית במכללות משמשת בורג מרכזי בקבוצה כאשר מקבלת מעל ל-20 דקות בממוצע למשחק בהן קולעת 4.5 נקודת.

מיכל – בשנתה האחרונה במכללות משמשת כאחת מהשחקניות הבולטות בקבוצה אם לא הבולטת שבהן. בששת המשחקים החודש היא משחקת 35 דקות בממוצע למשחק וקולעת 11.8 נקודות באחוז סופר מרשים – 58. היא מוסיפה 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחקת ומשמשת כעוגן ופתח לפתיחת העונה הסולידית של האוניברסיטה שנמצאת במאזן 3-3.




Milwaukee (D1) - ליאור הלוי, פורוורדית, שנה ראשונה

ליאור קיבלה את האישור המיוחל שהעניק לה אפשרות לקחת חלק במשחקים רק באמצע דצמבר ולכן התחילה את העונה שלה ממש לפני מספר שבועות והספיקה לשחק ב-4 משחקים. הפורוורדית התחילה אט אט להיכנס לקצב ובמשחק האחרון כבר הספיקה לקלוע 6 נקודות ולהוסיף 3 ריבאונדים ב-10 דקות של משחק.



Washington State (D1) - שיר לוי, פורוורדית, שנה שלישית

שיר לוי בעונתה השלישית במכללות לא מצליחה עדיין למצוא את הנוסחה לקבלת דקות ברוטציה של הצוות המקצועי בוושינגטון סטייט ושותפה עד כה בארבעה משחקים. היא תקווה להתאושש בחודש הקרוב שצפוי להיות עמוס יותר.


Tiffin University (D2) - רוני גולדין, גארדית, עונה ראשונה

רוני עדיין לא מצליחה למצוא את מקומה ברוטציה בשנתה הראשונה באוניברסיטה ותקווה לקבל הזדמנויות רבות יותר במהלך ינואר בו היא אמורה להיות יותר בעניינים מבחינת הסתגלות.


Saint Mary’s (NAIA) - אליאס אקלה, פורוורד, שנה שלישית


האוניברסיטה תחל את משחקיה מחר (5.1) כאשר אליאס בשנתו השלישית במכללות עדיין לא ייקח חלק בעקבות פציעה קשה בברך מהעונה שעברה. הוא צפוי לחזור לכשירות בתוך מספר שבועות.


Concordia Harbor (NAIA) - אדיר תורג'מן, גארד, שנה ראשונה


האוניברסיטה תפתח את עונת המשחקים רק בסוף חודש ינואר בעקבות מגיפת הקורונה.


שגב גרילק, גארד, שנה ראשונה – Prairie State


בשעה טובה החודש נפתחת העונה בליגת הג'וניור קולג'ים. גרילק בעונתו הראשונה ינסה להוביל את המכללה שמשחקת באחד הקונפרנסים הקשוחים במדינת אילינוי.

430 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page