top of page
חיפוש

עונת כדורסל המכללות יוצאת לדרך - סיקור הישראלים

מספר שיא של ישראלים וישראליות ישחקו השנה מעבר לים וזה הזמן להתחיל את הסיקור העונתי שלנו עם מה שצפוי בחודש נובמבר/דצמבר. בהצלחה!


בשעה טובה היום בלילה תיפתח באופן רשמי עונת כדורסל המכללות בארה"ב (גברים ונשים). העונה הקרובה תיהיה כנראה המוזרה ביותר בהיסטוריה של הליגה, כאשר מגפת הקורונה עודנה איתנו ומשפיעה על הקבוצות ולוחות הזמנים באופן ישיר. כבר הערב מתוך 370 אוניברסיטאות ברמה הראשונה של ליגת המכללות גברים, כ-41 אוניברסיטאות השעו את פעילותן בעקבות הימצאות המגפה אצל חלק משחקניה. זו הולכת להיות עונה לא ברורה עם המון אילתורים והחלטות תוך כדי תנועה, אך הליגה החליטה להתחיל ולסיים בזמן וכולנו תקווה שזה אכן יקרה.


Texas A&M Commerce (D2) - ניב רוזנהולץ, גארד, שנה ראשונה

ניב הוא גארד ישראלי שוויצרי שמתחיל את עונתו הראשונה באוניברסיטה. כגארד שמגיע לקבוצה בה יש המשכיות של כל שחקני הסגל מהעונה האחרונה, ניב ינסה למצוא את מקומו בין הגארדים האחרים ויקווה לקבל דקות משמעותיות כבר בהתחלה. הישראלי הצטרף לקבוצה בתור גארד העתיד של האוניברסיטה ואנו מקווים שיקבל את ההזדמנות הראויה לו כבר מהפתיחה. הקונפרנס בו משחקת האוניברסיטה יחלואת המשחקים רק בחודש דצמבר.


לוח משחקים לחודש הקרוב:



Saint Francis (NAIA) - נדב גרנר, גארד, שנה ראשונה

נדב מגיע לסיינט פרנסיס וכבר בשנתו הראשונה צפוי לקחת חלק משמעותי ולהיות שחקן משמעותי בסגל השחקנים הרחב של האוניברסיטה שממוקמת כ-40 דקות נסיעה משיקאגו. נדב בילה בשנים האחרונות בליגה הלאומית (הפועל רמת גן) ומקווה להביא את הניסיון הרב שלו למגרשים במיד ווסט ולהרוויח את הדקות שמגיעות לו.


לוח משחקים לחודש הקרוב:



Saint Mary’s (NAIA) - אליאס אקלה, פורוורד, שנה שלישית

אליאס מגיע לאוניברסיטה מקנזס לאחר שנתיים בהם שיחק בג'וניור קולג' קרל סנדבורג באילינוי. הוא הרשים מאוד את הצוות המקצועי של האוניברסיטה ולאחר שקיבל עוד שתי הצעות נוספות באביב האחרון החליט בסופו של דבר להצטרף לסיינט מרי. למרבה הצער אליאס פותח את העונה עם פציעה קשה בברך אותה ספג עוד בסיום העונה שעברה והוא אמור להיות כשיר בעוד מספר שבועות ולהיות שחקן משמעותי בעל ניסיון וכהרגלו יספק הגנה קשוחה, חוכמת משחק ומנהיגות.

*יחלו את משחקיהם בחודש ינואר


Northwestern State (D2) - יובאן זלינבבא, פורוורד, שנה שניה

הישראלי מתחיל את שנתו השניה באוניברסיטה וצפוי בהתאם לכך לקחת חלק משמעותי יותר במשחקיה של הקבוצה. בעונת הפרשמן שלו שיחק זלינבבא כ-15 דקות בממוצע למשחק בהן קלע 4.4 נקודות וקטף 2.3 ריבאונדים. ב-9 מהמשחקים הוא פתח בחמישיה. יובאן יפתח את העונה רשמית כבר הערב במשחק מאוד יוקרתי נגד אוניברסיטת טקסס טק.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Southeastern Louisiana (D1) - מקס רומנוב, גארד, שנה שניה

מקס יחל את שנתו השניה באוניברסיטה מלואיזיאנה כשהוא מקווה לקחת חלק משמעותי יותר ברוטציה ולבסס את מעמדו כגארד מוביל כבר בעונתו השניה. בעונה שעברה שיחק רומנוב כ-8 דקות בממוצע למשחק כאשר במשחק השיא שלו קלע 10 נקודות. ללואיזיאנה לוח משחקים לא קל בכלל, כאשר משחק הפתיחה יהיה הלילה נגד פורת' וויין וכבר בעוד חמישה ימים ישחקו נגד אחת מתוכניות כדורסל המכללות המפוארות ביותר – LSU.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Concordia Harbor (NAIA) - אדיר תורג'מן, גארד, שנה ראשונה

אדיר מגיע מפתח תקווה היישר לאוניברסיטה מלב מישיגן. כרגע פתיחת העונה נדחתה במעט ואדיר יקווה להשתלב ברוטציה כבר מהמשחק הראשון.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Merritt College (Juco) - אביב גוטמן, גארד, שנה ראשונה

כלל הג'וניור קולג'ים בקליפורניה כבר הודיעו לפני מספר חודשים שאת העונה שלהם הם יפתחו בינואר בעקבות מגיפת הקורונה. בזמן שהשחקנים הבינלאומיים עומדים לצאת לדרכם לכיוון ארצות הברית, הקבוצות מתחילות בהכנות לקראת קליטתם ולקראת העונה המקוצרת שבדרך.


*מיכאל מושקוביץ (אוניבריסיטת PENN), אורן אמוץ וארד משקל (YESHIVA), רועי שטרן (Marymount) נכון לעכשיו לא יפתחו את העונה עקב ביטול הליגות בהן הם משחקים בעקבות מגיפת הקורונה.



כדורסל נשים


Maine (D1) - דור סער, גארדית, שנה רביעית

אחת מהשחקניות הטובות ביותר בקונפרנס מגיעה לשנה הרביעית והאחרונה שלה כאחת מהשחקניות הדומיננטיות והטובות ביותר שיש לאוניברסיטה ממיין להציע.

בעונה שעברה קלעה 12.5 נקודות בממוצע למשחק ביחד עם כמעט 5 אסיסטים. אמורה להוביל את מיין לתארים ביחד עם אפשרויות לזכיה בתארים אישיים בנוסף לכך.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Auburn (D1) - רומי לוי, פורוורדית, שנה ראשונה

לוי מגיעה לאחת מהאוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארצות הברית ותנסה להנות מהחמימות והשמש של אלבמה. שחקנית עם המון פוטנציאל שתקווה להשתלב בצורה משמעותית כבר בעונתה הראשונה במכללות.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Washington State (D1) - שיר לוי, פורוורדית, שנה שלישית

שיר מגיעה לעונתה השלישית בוושינגטון לאחר שנה שניה טובה בה פתחה ב-28 משחקים ושיחקה בכל 31 המשחקים של האוניברסיטה. היא הייתה אחת מארבע שחקניות בלבד שזכו לשחק בכלל המשחקים בעונה שעברה.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Villanova (D1) - ליאור גרזון, פורוורדית, שנה ראשונה. נוגה פלג, גארדית, שנה שלישית

צמד ישראליות באוניברסיטה יוקרתית ומוערכת ברמה של וילאנובה זה לא דבר של מה בכך. גרזון מצטרפת לפלג שביחד ינסו להיות צמד ישראליות שיכול לאיים על כל הקונפרנס.

גרזון כמובן תתחיל את שנתה הראשונה ויהיה מעניין לעקוב אחר ההשתלבות שלה, בזמן שנוגה פלג מגיעה לוילאנובה מאוניברסיטת רטגרס ותקווה להיות שחקנית משמעותית במקום החדש כבר מההתחלה.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Milwaukee (D1) - ליאור הלוי, פורוורדית, שנה ראשונה

הפורוורדית בשנתה הראשונה מגיעה לעיר של יאניס אנטטקומפו ותנסה להנות מעיר כדורסל מצוינת ואוניברסיטה איכותית. הלוי מגיעה כפרשמנית וכמו כל שחקנית שנה ראשונה תנסה צעד אחר צעד להוכיח את עצמה ולקחת חלק משמעותי ברוטציה של הצוות המקצועי.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




University of Indianapolis (D2) - שירה ששון, גארדית, עונה שלישית. מיכל ששון, גארדית, שנה רביעית

האחיות מתחילות עונה נוספת באינדיאנפוליס וינסו להוביל את האוניברסיטה בעונה הקרובה. שתיהן מגיעות לאחר עונה טובה ב2019-20 ויקוו להמשיך את המומנטום ולייצג את ישראל בכבוד במידווסט.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




Tiffin University (D2) - רוני גולדין, גארדית, עונה ראשונה

רוני נכנסת לעונתה הראשונה במכללות באוניברסיטה מאוהיו שנמצאת בדיוק בין קליבלנד לטולדו. היא תנסה להשתלב ולהביא את היכולות שלה מישראל לאוניברסיטה בתקווה לתת עונת פרשמן טובה.


לוח משחקים לחודש הקרוב:




*יובל ניצן ושי רחמים ישחקו ב-YESHIVA בעונה הקרובה אך נכון לעכשיו העונה מבוטלת.

284 צפיות0 תגובות
bottom of page